Kroniky

Lovci Veverek - Silvestry - Úsvitcony - Tangroby - Ostatní

Lovci Veverek

I - Bílý hrad - II - „Koule a bílý drak“ - III - Morinex - IV - Danghan - V - Prokletí - VI - Cornatol - VII - Cesta lesem - VIII - Dé Danannové - Porada na Artaedu - IX - Alendil - X - Past - XI - Aerillaron - XII - Intralbrua - XIII - Ať žije král - XIV - Staří známí, nové problémy - XV - Hledání Tary

IV. Dobrodružství - Danghan

PJ: Thingol
Úroveň: 4.
Od do: 22. - 25. Dešťen 1997 T. V.

Tak toto dobrodružství by se dalo popsat jako poněkud uspěchané, ale není tomu až do takové míry pravda. Toto dobrodrůžo jsme hráli podle nejmenovaného modulu. Ti, již tento modul znají, prominou a ti, kdo ho neznají, čtou dál. Celá zápletka začíná ve městě (bůhví jakém a kde), kde si družinu najme za směšnou cenu 200 zl jeden sedlák, jemuž se ztratila dcera. No a družiníci jsou samozřejmě natolik ohleduplní a charakterní, že tento úkol, tedy vypátrat jeho dceru a vůbec zjistit, co se to děje v té malé vesničce divného, přijmou a vyrážejí vstříc dobrodružství. Ve vesničce je poněkud mrazivá nálada, pár vesničanů, tam chytá strašlivé záchvaty nejrůznějšího šílenství, téměř nikdo nemůže spát, ale jinak úplně normální vesnice. Po několika hodinách (v původní verzi dnech) se dobrodruzi chytí zajímavé stopy a jakoby náhodou, najdou ve skále blízko vesnice nějakou díru, kterou vytéká voda a nenapadne je nic lepšího, než si dát půlku zmenšovacího lektvaru a podívat se, z kama to vlastně teče. Tím se dostanou až do jeskyně jistého Necrotheurga Sparka, jež tu provádí své nekalé zaklínání a také mučení nevinných dívek, aby mohl pomocí jejich bolesti a utrpení vyvolávat démony šílenství, což hrdinové nevěděli. Družníci si samozřejmě narychlo zjistí, jak se dovnitř dostanou, hobit zloděj se párkrát proletí na koštěti nad vesnicí (ať je taky nějaké vzrůšo), zklidní se pár rozběsněných davů jdoucích na nechápající barbary a jejich statek, pobije se konkurenční družinka a tak dále a tak dále. Na konec se členové družinky probijí přes hordu méně či více ožralých skřetů, pár elementálů a jednoho necrotheurga a vítězoslavně prohlásí: „A je to!“ Jediným kazem na jejich slavném vítězství bude jen nepatrné zkamenění jednoho hobita, ale to už zařídí mistr hrnčíř, totiž hraničář.

Ztráty a nálezy: Družinku na chvíli opustil Thingol a vrátil se Edhel. Kromě toho Lovce Veverek po skončení dobrodružství opustil i trpasličí Alchymista.

Nahoru


84153