Kroniky

Lovci Veverek - Silvestry - Úsvitcony - Tangroby - Ostatní

Lovci Veverek

I - Bílý hrad - II - „Koule a bílý drak“ - III - Morinex - IV - Danghan - V - Prokletí - VI - Cornatol - VII - Cesta lesem - VIII - Dé Danannové - Porada na Artaedu - IX - Alendil - X - Past - XI - Aerillaron - XII - Intralbrua - XIII - Ať žije král - XIV - Staří známí, nové problémy - XV - Hledání Tary

VII. Dobrodružství - Cesta lesem

PJ: Thingol
Úroveň: 6.
Od do: 3. - 10. Sklizen 1998 T. V.
Odkaz na perličky z dobrodružství

To bylo jednou takové nudné odpoledne a pár lidí nemělo co dělat, nuž se tedy jeden dobrovolník ujal role PJ a šlo se hrát. Neznámo kam a neznámo s čím. Tu najednou les. Poklidná noc. Jen po noční obloze letí kometa. Že by to nebyla kometa? „Pozóór!“ Cosi hořícího dopadlo mezi vyjevené družiníky a nakrásně si to dohořívalo na trávě. Velikost to mělo gbélcové přilby a vůni spáleného peří. No, proč to nesníst? Když je hlad a příprava taky nebude až tak dlouhá a obtížná… uprostřed dobré večeře se ozývají zvuky kopyt odkaďsi od cesty a na cestě kůň a na koni postava a na postavě plášť, špičatý klobouk a v ruce hůl. „Prosím vás,“ ptá se ta postava. „Neviděli jste tu letět mou sovu? Ona si, nezbeda, trošku klovala do mích svitků a nešťastnou náhodou jeden rozlomila.“ S dozlatova opečeným stehýnkem v ruce mu kdosi odpovídá: „Neviděli, ale máme tu dobrou slepici. Dáte si?“ Pár hodin po obědě, pár hodin do večeře, teplo, klid, příjemné prostředí smrkového lesa… „Stát ani hnout!“ Vykřikl pevným mutujícím hlasem mladík v jakémsi „pytli“, když jeho tři přátelé, právě vystupovali zpoza stromoví s vidlemi a klacky. Naši milí družiníci se rozhlédli bedlivýma očima a rozesmáli se na celé kolo. Pytláci zaskočeni absurditou jejich reakci zůstali jako přimraženi a až po té, co jeden z těch bláznů jal se útočit na družiníky, přidali se k němu. Pro mnohé ty nebohé naivky to byly poslední chvíle jejich života. Zdá se vám tento okamžik bláznivý? To ještě je málo oproti tomu, potkat ve škarpě modrofialového človíčka v plášti a s kusem zkumavky v ruce, efektivní průjezd černého jezdce, pár nazuřených harpií a vysmátý duhový drak. Jo když je nuda, napadají vás nejrůznější věci.

Ztráty a nálezy: Thingol opět někam odjel a Edhel se opět odněkud vrátil. Během cesty skrz skály družina narazila na neznámo kdy ztracenou Miratheu se „Zapomenutým šermířem“ (člověk válečník) jako doprovodem.

Nahoru


84148